دانلود نرم افزار Viber قابل اجرا بر روی ویندوز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رایانه و آدرس rayateach.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






از وبلاگم ومطالب راضی هستین؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 51222
تعداد مطالب : 176
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

هاست لینوکس شارژر همراه پاور بانک پتوی اسناگی آزاد بچت چت - آزاد بچت چت روم ايراني با امكان چت تصويري و صوتي ساعت مچی خرید آچار آی نام ساعت دیواری فانتزی مونوپاد گن لاغری مردانه سرور مجازی هاست لینوکس

Viber به فارسی ” وایبر ” نام یک اپلیکیشن محبوب برای گوشیهای موبایل است که از طریق اینترنت کار میکند. شما با استفاده از این برنامه می توانید با دوستان خود در هر کجا که هستند بصورت رایگان و البته با اتصال به اینترنت تماس تلفنی برقرار کنید.

گرچه مدت زیادی نیست که از تولید و عرضه اپلیکیشن Viber می گذرد ولی در طول این مدت کم توانسته مخاطبین بسیار زیادی را جذب کند. وایبر در ایران نیز کاربران بسیار زیادی دارد و به یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار تبدیل شده است.

حال اگر قصد دارید از اپلیکیشن وایبر بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید در این پست نسخه کامپیوتری این نرم افزار را برای دانلود قرار داده ایم. توجه داشته باشید حجم فایلی که دانلود میکنید ۱ مگابایت است که پس از اجرا با اتصال به سایت وایبر نرم افزار بر روی ویندوز شما بارگذاری خواهد شد.

نرم افزار وایبر برای ویندوز

Viber for Windows | Size: 1 MB | Direct Link

 

دانلود دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱٫۱ مگابایت
پسورد فایل پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک منبع منبع: ۳ سوت دانلود




:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : امیرحسین
ت : یک شنبه 28 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');